BAGAIMANA BIDARA IKHTIAR SYIFA NI BOLEH JADI SOLUSI DALAM MERAWAT MASALAH GANGGUAN?

245

Saya dah 10 tahun ada gangguan. Macam macam tempat dah berubat. Badan ni kerap rasa ada benda bergerak, mencucuk, rasa bisa-bisa dan meremang.

Ada hari tu tak boleh bangun langsung, sendi-sendi semua sakit. Sedih..sebab tak boleh nak buat satu kerja pun. Tak tahulah bila boleh berakhir semua ni.

Hati tergerak nak ikhtiar dengan Bidara Ikhtiar Syifa, sebab ramai kata ada perubahan positif. Alhamdulillah walaupun gangguan tu masih ada sebab dah lama, tapi sekarang dah makin berkurang, paling ketara baru beberapa hari pakai, alergik kat jari dah berkurang.

Alhamdulillah, asbab Bidara Ikhtiar Syifa yang diruqyahkan oleh Tuan Guru Ismail Kamus ni boleh membantu dan meringankan masalah gangguan mereka. Tak dinafikan kaedah rawatan yang terbaik adalah dengan kita bertemu dengan perawat, kemudian perawat akan membacakan ruqyah dan akan ubatkan kita. Tetapi setiap orang tak mampu untuk konsisten setiap minggu atau secara berjadual untuk buat rawatan bersama perawat, mungkin disebabkan halangan masa dan sebagainya.

Ramai yang tak tahu bahawa selepas daripada seminggu dua minggu kita tidak bertemu perawat, majoriti daripada kita didatangi semula jin yang mengganggu itu, kerana itulah Bidara Ikhtiar Syifa ini boleh bantu memudahkan dan mepercepatkan rawatan bila dipakai secara berterusan. Hal ini adalah untuk menghalang dan mendinding diri daripada didatangi gangguan itu semula.

Pertanyaan lanjut?
>> PM kami di Facebook <<
>> PM kami di Facebook <<
>> PM kami di Facebook <<

Get real time updates directly on you device, subscribe now.